Print Koncept

mindre administration

Med en all-in løsning hos os, slipper du for at jonglere med opgaver som bestilling af forbrugsstoffer til jeres kopimaskine, eller bestilling af tekniker. Vores løsning giver driftsikkerhed og ro i maven. 

administrations manden kaos
økonomi manden kaos

Styr på dine omkostninger?

Med en all-in aftale hos os, kender du dine omkostninger forbundet med din kopimaskine over hele perioden. Der kommer ikke uventede høje regninger forbundet med reparation eller stigninger på forbrugsstoffer. 

All-in konceptet

Men hvad får du egentlig?

– Automatisk bestilling af forbrugsstoffer, systemet bestiller selv, så du løber aldrig tør.

– Aftalt økonomi ud fra din virksomheds behov. Ingen ekstra regninger forbundet med tekniker besøg.

– Mere tid til andre opgaver i virksomheden. 

print og kopi lejeaftale med automatisk tonerbestilling

Ønsker du også en ALL-IN løsning?

Så er du velkommen til at kontakte os for mere